אובייקט פונקציונלי שהפך ליוקרתי ואייקוני
CHANEL FACTORY 5 מסמל חזרה למהות הגישה שיזמה גבריאל שאנל, את רצונה לשבור את הקודים ולהשתחרר מאילוצים. בהתאם לגישה זו, בבית האופנה חוזרים לאריזה המקורית והראשונית של N ° 5, שהייתה בקבוק מעבדה פשוט, אובייקט פונקציונלי שהפך ליוקרתי ואייקוני. CHANEL FACTORY 5 חוגג את העובדה שבמשך השנים הרעיון של הבקבוק הראשון עדיין קיים ומלווה את N ° 5. הקונספט שואל את זהותו של ה NO.5 והכנסתו לאובייקטים יומיומיים, CHANEL FACTORY 5 מציג את התעוזה של בית האופנה, החופש שבו הוא דוגל, ואת היכולת להמציא את עצמינו מחדש, ערכים שהם חלק ממשנתה של המייסדת גבריאל קוקו שאנל.