fbpx
כזה! ברגע שנגיע למניקוריסטית אלו העיצובים שנבקש ממנה
כזה! ברגע שנגיע למניקוריסטית אלו העיצובים שנבקש ממנה

הקיץ הקרוב יהיה לגמרי עונה של תעוזה והתחברות לצורה, לאורך, ולטרנד שיעשה לכן טוב. ערכנו עבורך חמישה טרנדים בעיצוב הציפורן שנאמץ העונה

מאת: לורן שיין

עולם הציפורניים הוא אומנם האח הקטן במשפחת הביוטי, אבל נראה שקיץ 2020 יספק לנו עניין, לא פחות מהאחים הגדולים השיער והאיפור. מסתמן שהקיץ של הציפורניים יהיה צבעוני ומקושט מאי פעם. האורך והצורה? אינדיווידואלי

מקום של כבוד

על השטיחים האדומים ושערי המגזינים הבינלאומיים שולטים לרוב השפיצים והאורך, ציפורנים שאי אפשר להתעלם מהן, במיוחד בקרב כוכבות הפופ השונות והצעירות, ביניהן הזמרת הלטינית קמילה קביו, שער שבו האיפור והשיער מאוד טבעיים ומינימליסטים ודווקא הציפורניים בולטות ומקבלות מקום של כבוד בסטייל הכללי ובהתאמה לבגדים.

הפראנץ׳ חוזר

הפראנץ׳ יחזור אלינו השנה, אומנם לא בצורה הקלאסית שלו, אבל פראנץ׳ צבעוני הוא בהחלט טרנד לאמץ העונה, המלצה שלנו, ציפורן בצבע ניוד עם טאצ’ צבעוני מדליק תעשה את העבודה, אל תפחדו ללכת צעד קדימה ולצבוע כל טיפ של ציפורן בצבע אחר.

Degrade nails

״דגרדה״ מעבר גוונים בין הבהיר לכהה מאותה משפחת צבעים כשכל ציפורן מקבלת גוון. טרנד מקסים שמוסיף עניין אבל עדיין שומר על קלאסיקה וניקיון. חשוב שהגוונים יעבדו טוב ביחד לתוצאה מושלמת.

 

משחקי שקיפויות

טרנד השקיפויות המככב בעולם ההלבשה, מקבל ביטוי גם בעיצוב הציפורן, באמצעות ציפוי הציפורן בבניה שקופה שמשאירה את האפשרות לראות את הציפורן הטבעית שמתחת. אנחנו בעד בנייה שקופה כמה שיותר דקה וטבעית למראה אופנתי, שיקי ומעודן.

ציפורניים מתוכשטות

בין אם התכשיט על הציפורן או מולבש עליה, מה שבטוח הקיץ התכשיטים לא נשארים רק על האצבעות ומגיעים גם אל הציפורנים. הפתרון המושלם למראה שיקי בימים שלא עשית מניקור, למרות שההמלצה היא תמיד לעשות מניקור ובזמן.

ציירי לי ציפורן

 אין ספק שהקיץ הולך להיות עונה של אינדיווידואליזם. תני למניקורסטית שלך להתפרע ולקשקש לך על הציפורניים ככל העולה על רוחך או על רוחה. לבבות, דמויות, מספרים או אותיות, במקרה הזה הכול הולך.

השראה

אם את חובבת עיצובי ציפורניים מושבעת, את חייבת להכיר את בטינה גולדשטיין, אחת ממעצבות הציפורניים המבוקשות ביותר בהוליווד, בין לקוחותיה המוכרות: ניקול קידמן, שרליז ת’רון, זואי גרוסמן, היילי וג׳סטין ביבר, היא מתחזקת עמוד אינסטגרם מלא השראה ויצירתיות- שווה לעקוב.

עוד חשבונות אינסטגרם מהתחום שכדאי להכיר:

laurenmichellepires@

idea_manicure@

nail_unistella@

thehangedit@