fbpx
המלכותי, הפופולארי, השנון, המפרגן: מיהם הזוגות המקומיים המפורסמים הכי מרגשים?
המלכותי, הפופולארי, השנון, המפרגן: מיהם הזוגות המקומיים המפורסמים הכי מרגשים?

הזוג שהכיר על בימת התיאטרון, הזוג שנחשף בריאליטי, והזוג שחווה לא מעט אתגרים. פרוייקט מיוחד לרגל ט״ו באב, על הזוגות המפורסמים הכי מרגשים שמעניקים השראה לזוגיות טובה ואהבה

בתמונה למעלה: מאינסטגרם yaelbarzohar

ט”ו באב, חמישה עשר בחודש אב, מצוין ביהדות כמועד בסימן פיוס ונחמה בעם ישראל. המשנה מתארת את ט”ו באב בימי קדם כיום שבו בנות ירושלים היו לובשות בגדי לבן שאולים, כדי שלא לבייש את מי שאין לה בגד, ויוצאות לרקוד בכרמים כדי למצוא שידוך. מאז ועד היום הדברים השתנו וט״ו באב הפך למקבילו היהודי של הולנטיינס דיי, חג האהבה הבינלאומי.

כדי באמת לחגוג אהבה, חיפשנו עבורכן כמה זוגות שכבר מצאו אותה, שיעניקו לכל אחד ואחת השראה. אז מיהם הזוגות המקומיים הכי מרגשים, שכל תמונה שלהם יחד עושה לנו קווץ׳ קטן בלב ומעלה חיוך על הפנים?

הזוג המלכותי: יעל בר זוהר וגיא זוארץ

מה כבר לא נאמר על הזוג המלכותי הזה? יעל בר זוהר וגיא זוארץ מככבים כזוג בחיינו כ 16 שנים מאז שהכירו על במת התיאטרון במחזמר ׳מרי לו׳. הם נישאו בשנת 2005 בחתונה מתוקשרת וכיום מתגוררים יחד עם שלושת ילדיהם ברמת השרון. הזוג מצטיין בפרגון הדדי ואוהב על המסך ומחוצה לו ומסתמן שהשנים עושות רק טוב לזוג המצליח כל אחד בתחומו. לאחרונה הם גם משתפים פעולה בעונת ה VIP של הישרדות, רשת 13, היא באולפן, והוא בשטח.

הזוג המרגש: ירדן הראל ועומרי שלום

בשנה האחרונה הכניסו אותנו ירדן הראל ועומרי שלום עמוק יותר לחייהם עם לידת התאומים לני וגפן בתהליך פונדקאות, לאחר שנים רבות של טיפולים לאחר מכן הריון טבעי ולצערנו גם לידה שקטה, הזוג האוהב והפוטוגני בשנה האחרונה שיתף הרבה מחייו הזוגיים והמשפחתיים. למי שלא יודע ירדן ועומרי הם זוג כבר כשני עשורים מאז היותם נערים בנהריה. הם התחתנו בשנת 2009 ומדגמנים בעיקר ברשתות החברתיות זוגיות אינטימית, קרובה, בריאה ועם הרבה הומור.

הזוג הצנוע: אביב אלוש ונופר קורן אלוש

אז נכון שרק חצי מהזוג הנוכחי הוא מפורסם, אביב אלוש שחקן מוערך ופרזנטור לאופנה קפה וכו’ אבל המשפט “מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה” מתאים לחלוטין לתיאור הזוג היפה הזה. אביב ונופר התחתנו בשנת 2011 לאחר מספר שנים יחד והיום מתגוררים בתל אביב עם שלושת ילדיהם ועוד אחת/ד בדרך. לרוב נוכל לראות תמונות של שניהם בהשקות ושטיחים אדומים אך מי שרוצה לראות עוד תמונות של הזוג ומשפחתם היפה יכולה לעקוב אחרי נופר באינסטגרם ולראות גם תמונות מטיולים ומחיי היום יום.

הזוג המתוקשר: מעיין אדם ואסיף אלקיים

את הזוג הנוכחי אין צורך להציג יותר מידי, כל מי שצפתה בטלוויזיה בשנתיים האחרונות מכירה את הזוג מההכרות ועד לפרידה המתוקשרת, ושוב לקאמבק העוד יותר מתוקשר שאין עין שנשארה יבשה מרוב התרגשות למראה הפוסט המבשר זאת. אסיף אלקיים הצעיר ממעיין בכמה שנים הצהיר בזמנו על כך שאינו מוכן להקים משפחה וזאת היתה הסיבה לפרידה הכואבת לאחר מכן במשך שלושה חודשים שמעו צופי התכנית בה השתתף, ׳האח הגדול׳ קשת 12, את אסיף מדבר על אהבתו למעיין אדם, בוגרת התכנית הישרדות, ואשת תקשורת, וכשיצא מהבית הקאמבק היה קרוב וצפוי. הזוג נמצא בכותרות ומשתף את חייו לצופיו ברשתות החברתיות ובתקשורת ואי אפשר להתעלם ולא להתרגש מהאהבה הגדולה שיש שם והפתיחות האינסופית.אלקי

הזוג הרומנטי: אנה ארונוב ואייל אלגבי

אנחנו אוהבות סיפורי אגדות ואין ספק שלזוג היפה והמקסים הזה יש סיפור אגדה עם סוף טוב ואוהב. אנה ארונוב ואייל אלגבי הכירו במסגרת תכנית הריאליטי האישית ״לאהוב את אנה”, כשמטרת התוכנית היא למצוא לאנה שידוך הולם לאחר מספר מערכות יחסית מפורסמות שלא צלחו. אנה הכירה את אייל במסגרת התוכנית לפני שנתיים ומאז הזוג הספיק להתחתן כבר פעמיים, בפעם הראשונה בחתונה סודית ופעם נוספת לעיני כל החברים והמשפחות. כיום השניים מתגוררים בתל אביב ומפגינים זוגיות ספורטיבית, מפרגנת ומאוהבת.

 

הזוג המשפחתי: מיכל אנסקי ואייל אמיר

חצי שנה של הכרות הספיקה למיכל אנסקי ולאייל אמיר להבין שכל אחד מהם הוא האחד/האחת של השנייה. מיכל זכתה להצעת נישואים מרגשת שתוכננה בקפידה על ידי אייל ובתה של מיכל מנישואיה הקודמים דניאלה. עוד לפני הצעת הנישואים ליווה אייל את מיכל לאורך כל ההתמודדות שלה עם מחלת ׳שיתוק בל׳ בה חלתה אשר ושיתקה מחצית מפניה, מאז מיכל החלימה ולזוג נולדה תינוקת נוספת גבריאל-לי שמה. הם מדגמנים זוגיות ומשפחה מלאה באהבה, אוכל טעים, ריגוש ואותנטיות.

הזוג הפופלרי: אסי ועדי בוזגלו

את אסי בוזגלו ואישתו עדי הכרנו לראשונה כשחקני משנה בסדרת הדוקו-ריאלטי על משפחת בוזגלו ׳הבוזגלוס׳, המקבילה הישראלית לסדרה הפופולארית משפחת קרדשיאן. מאז התכנית צמחו הרבה מאד התרחשויות, אסי לוהק ל׳הישרדות VIP׳ המשודרת בימים אלו ברשת 13, ועדי התגלתה כאישה תומכת וחזקה. לזוג 3 ילדים, היחסים ביניהם ידעו זמנים פחות טובים ואפילו שתי פרידות. עדי חוותה ושיתפה את הצופים והעוקבים בכך שהיא סובלת מהפרעות אכילה, ועברה לאחרונה בתמיכתו של בן הזוג אסי ניתוח קוסמטי וסדרת טיפולים אסתטיים מורכבים להצרת היקפים וחיטוב שבסופם הציגה מראה חיצוני מחודש. למרות האתגרים שעברו השניים, האהבה ניצחה ואנו עדים לראות את הזוג בעיקר בתקשורת ובחשבון האינסטגרם הפעיל של עדי.

הזוג הכיפי: אסי עזר ואלברט אסקולה

אי אפשר לדבר על זוג מקומי מרגש ולהתעלם מהזוג המצחיק, השנון והמיוחד הזה. אסי עזר ואלברט אסקולה מככבים בחיינו כזוג מאז 2012, הם היו יחד כארבע שנים וב 2016 התחתנו בטקס גאה ואינטימי בברצלונה, עיר הולדתו של אלברט. מאז אלברט קיבל אזרחות ישראלית ואת אסי ניתן לראות בכל כלי התקשורת, את הזוגיות הנפלאה שלהם ניתן לראות בקמפיינים משותפים וברשת החברתית והם דוגמא למופת לאהבה חוצת גבולות, דתות ומין.