בעשור האחרון תעשיית המוסיקה והפופ בפרט משלבת קבוע בין אופנה ומוסיקה מתוך הבנה ששני אלו הולכים יחד, אופנה ורלוונטיות הם שני מרכיבים קריטיים בתחרות על לב הקהל, התורמים לבידול ולזכירות המותג. התעשייה בחו״ל מייצרת עוד ועוד כוכבים שמזוהים עם מותגים ובתי אופנה, והם משתלבים בהופעות, בקליפים ובמיתוג הכולל של האומן. גם בארץ, המיתוג של נועה קירל למשל ממצב אותה כהרבה מעבר למוסיקאית בזכות הסגנון שלה, והזיהוי עם מעצבים ומותגים, הקליפ האחרון שלה ״מיליון דולר״ הוא הפקה משותפת עם רשת אופנה, כמוה גם נטע ברזילי, אלה לי להב, סטטיק ובן אל, ולאחרונה גם עדי ביטי שנדמה שהקליפ האופנתי והשערורייתי ששחררה השכיח את העובדה שיש גם יצירה ושיר עם מילים ומנגינה מאחוריו, כל אלו מקפידים ומשלבים ביצירה ארט סטייל ואופנה ברמה הגבוהה ביותר.